24 Ocak 2013 Perşembe

İstanbul'a gidiş vakti ve yol kitabım Coco Chanel Efsanesi

Vee sonunda İstanbul 'a yol görünürrr :))) Denizli'de sınavları bitirip alnım ak bir şekilde evime dönme hazırlıklarım başladı tam 3 aydır İstanbul'a gidemedim.Deniz görmek niyetiyle İzmire gitsemde yerini tutmadı işte....Başkalarına hep mutlu görünmeye çalışsam da Denizli hep boğdu beni o eski sevgili ile aynı sınıfta oluşum her gün onun o şerefsiz yüzünü görüşüm ve hiç bir şey yaşanmamış gibi davranışlarım sonunda son buldu 1 ay yüzünü şeytan görsün.Herneyse bu güzel güne onun adını ve cismini karıştırmamalıyım farkındayım.

Buarada yol kitabım olarak da '' Coco Chanel efsanesi ve Hayatını ''seçdim. Çok istiyorum diye bi erkek arkadaşım hediye etti... Yol boyunca Gabrielle Chanel efsanesini zevkle okuycağım bitirdiğimde kitap hakkındaki eleştirilerimi sizlerle paylaşacağım .Sonuçta 10 saat film izlemeden , kitap okumadan bitmez ki....
Coco Chanel den bir söz 
''Şıklık yeni bir elbise almak değil,bir ayrıcalıktır ''

4 yorum:

  1. İyi yolculuklar, takipteyim..

    YanıtlaSil
  2. çokkk teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle gidiniz:)
    O sözü de çok tuttum,paylaşım için teşekkürler..
    Öbür boyu şık kalabilmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) beğendiğinize çok sevindim :)

      Sil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))