27 Ocak 2013 Pazar

Kore Dizileri


                                          BEAUTİFUL SPY

Evet bende bir Asya dizi tutkunlarındanım.Kore dizilerini severek izliyorum herkese her ne kadar garip gelse de şu çekik gözlüler benim hoşuma giden diziler yapıyorlar.Türk dizileri gibi hep aynı konunun üzerinde dönüp durmuyorlar ve en fazla 2 3 sezonda bitiyor böylece hem sıkmıyor hemde orjinal konularıyla ilginizi çekiyorlar.Şuan da beautiful spy diye bir dizi ye başladım internetten indirerek izliyorum açıkcası. Bitince yorumlarımı sizlerle paylaşırım ama ilk bölümünü izlediğim kadarıyla oldukça güzeldi.16 bölümcük bir dizi zaten ..Sizler de kore dizilerini izlemek istiyorsanız tavsiyelerde bulunmak istedim kesinlikle izlmeniz gereken 3 diziyi söylemek istedim size umarım beğenirsiniz şimdiden iyi seyirler size :))

1-DÜŞLERİMİN PRENSİ

2-ZORAKİ PRENS



3-DREAM HİGH





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))