25 Ocak 2013 Cuma

Zor Bir Dönemeçteyim Farkındayım...

İstanbuldan herkese Günaydınnn :)
Ailemin yanına gelişimle yüzüm gülmeye başladı farkındayım. 
Ancak ben Denizli 'de zor günler geçirdiğimi zannederken ailem daha zor günler geçiriyormuş.Anneannem  kalp krizi geçirmiş meğersem anjiyo olmuş 3gün yoğun bakımda kalmış 1 haftadır hastane de kalmışlar. Ancak bana kimse bir şey söylemedi sınavlarımı etkilemesin diyeymiş. Gelir gelmez ilk büyük şoku böyle atlattım 2. büyük şok annemin ellerinde sinir sıkışması var yaza da annem ameliyat olucağım dedi.Yaza daha zor günler beni bekliyor sanırım hem staj yapmak istiyordum hem yaz okulundan ders alıp (2tane) sınavlardan sınava okula gitmeyi planlıyordum . Sanırım bunlar yatıcak gibi görünüyor ne yapmalıyım bilmiyorum Pamukkale Üniversitesinde bizim dönemde 2 ortalama olayını koymuşlardı ortalama olarak 2 yi tuturamazsanız dönemden kalınıyordu birinci sınıfta dönemden kalmıştım ve alttan olan 3 ders almıştım okadar. Bu yüzden 3. sınıfım ancak alttan çok dersim var bu yüzden seneye mezun olabilmek için gitmeliyim yaz okuluna  ama annemin ameliyatı stajım ahh ne yapmalıyım bilmiyorum düşünmekten kafamda saç kalmıycak zaten çok dökülüyor onun içinde çözüm bulamadım  fikri olan var mı acaba saçlarımı nasıl gürleştirebilirim _? Bunca sorunun içinde şuan tek yapabildiğim film izlemek. Herkese iyi Haftasonları cumartesiniz güzel geçer inşallah :)

2 yorum:

  1. Anneannene ve anneciğine acil şifalar diliyorum tatlım, staj biraz zor olabilir ama anneciğinin ameliyatı uygun bir tarihe denk gelirse hem yaz okulunu halledersin hem de annenin yanında olabilirsin. Yaz okulu bütün yazı kaplamıyor diye hatırlıyorum. Kolay gelsin tatlım, ayarlayabilirsin umarım ;)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ilginiz için çok teşekkürler inşallah ayarlayabilirim elimden geleni yapmaya çalışacağımm :))

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))