10 Şubat 2013 Pazar

Bir Mucize Yaratmanın Tam Zamanı

Sessizce gittim hayatından ne dönüş yapabildim nede
Bağıra çağıra ağlayabildim bu aşka
Sen gittin ve ben ardından bakakaldım
Sustum,her gece sessizce ağladım yastığıma
İçimde olan sevgin öyle büyüktü ki her geçen gün her saniye yaktı canımı
Ben ağladım sen gittin başka kollara
Başka kokularda başka bedenlere sarıldın
Ben sen diye sarıldım gömleğine.
Kokunu 1 saniye daha içine çekebileyim diye,
O ter kokunla sarhoş olurken ben
Sen başka kokularda başka bedenlerde avundun
Belkide aşık oldun bilemiyorum
Herkese mutluyum dedin huzurluymuşsun şimdi
Ahım var ama bir ömür yakanı bırakmıycak bir ah bu
Her adım attığında her gözyaşı döktüğünde
Her KEŞKE dediğinde ben geliyim aklına.
Günler geçti sen yoktun ben de yokoldum
Bu acıyı yalnız tek başıma yüklendim ben
Sonunda  hissetmemeye başladım
Sen gittin.
Ben değiştim
Sen gittin ben susmayı öğrendim
Hayatımı geçmişimi silmeyi öğrendim
Şimdi soruyorlar bana neden herşeyi bu kadar çabuk unutuyorsun diye
Ben zamana bırakmadım bu aşkı geçsin diye
Ben sildim tek tek her anıyı zihnimden bir silgiyle siler gibi ..
Senin gülümseyen gözlerini,  içimi titreten sesini sımsıkı sarılışını yüzünü herşeyi bir bir sildim
Şimdi hayata yeniden başlıyorum
Sensiz sessiz ama daha güçlü duruyorum hayata karşı
Dirençliyim hayata acılara yalanlara karşı
Anladım ki herkes sadece bir süreliğine yanında ve o birsüreliğine aşıklar sana
Büyüdüm sen bilmesende sen görmesende
Aklın hayalin alamıycak kadar büyüdüm
Şimdi benim bir hayalim var
Ne tümsekler korkutabilir benim gözümü ne de dağlar
Ben hayatı karşıma aldım şimdi benim sıram
Durmak yok susmak yok beklemek hiç yok
7ay boyunca yerimde saydım ve şimdi
BİR MUCİZE YARATMANIN TAM ZAMANI....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))