25 Şubat 2013 Pazartesi

Leoparlı Haşin Yan Komşu

Tilki misali gene döndüm kürkçü dükkanına.Ben Denizli'de Apartta kalıyorum. Bazı kişiler apart sistemini pek bilmez .O yüzden kısacık özet geçiyim istedim size.Apart eşyaları olan faturaları içine dahil edilmiş kiralanan ev sistemidir.1artı 1 olur 2artı 1 odalı olur kiraları da faturalar dahil olduğu için birazcık tuzludur öğrenciye göre.Biz ev arkadaşımla 1 artı 1 odalı eve  650 liraya kalıyoruz mesela elektrik faturası hariç.Kimileri bir günlüğüne dahi kiralayabilirken bizim gibi öğrenciler yıllık kiralarlar. Aparttaki insanlar ise sanki özenle seçilmiş hepsi birbirinden manyak.Her gün bir olay oluyor apartta .Tanrım hele ki yan komşumuz yok mu.
*O bir efsane .
*O bir İdol.
*OOoo bir leoparlı haşin kadın yan komşumuz.
Biz ilk çıktığımız zamanlar, bu aparta onu emekli kendi halinde arabası olan işte çalışmayan bir kadın olarak biliyorduk.Evine girdiğinizde danteller mi ararsınız ufacık eve kocaman lcd televizyon mu arasınız tabi bunun yanında lcd nin tam karşısında duran köy tablasu mu ararsınız herşey var :D.Aslen Mersinli olan bu abla birazcık cahil.Ezmek için söylemiyorum kesinlikle sadece teknolojik aletlerden pek anlamıyor mesela bir bilgisayar almıştı geçenlerde bunu nasıl açabilirim nasıl skype den görüşebilirim diye gelip bize soruyordu.Neyse bizde biraz insanlık fazladır gidip anlatıyorduk.Azcıkta saftır bu ablamız geçenlerde galaxy note almış onu anlattık.Bunun blackberry si varmış yerleri temizleyen hizmetli kadına bir günlük kullanım blackberry'i 300 tl ye satmış.Neden satmış hemen söyliyeyeyim karışık gelmiş pek anlayamamış telefonu kullanmayı o kadıncağıza da acımış fakir görmüş satmış :D.
Neyse benim ev arkadaşım geceleri pek uyuyamaz ben tavuk tabi saat 11 de uyurken o saat 5lere 6lara kadar oturur.Bu yan komşu hergün böyle saat 8 9 gibi görüyorduk biz bunu böyle bir süs bir püs dışarı çıkıyordu.Her gördüğümüzde '' Abla ooo pek şıksın dediğimizde ayyy kızlar sormayın düğün var veya yemek var ya ona gidiyorum.'' der.Uyumayan Ev arkadaşım da bunu hergün saat 5 6 gibi eve geldiğini görünce iyice işkillendik yakın takibe aldık.
Neyse geçenlerde kapı çaldı ben açtım kapıyı açtığım gibi kalakaldım bu şaşkın yan komşumuz limon istemeye gelmiş bizden Ama giyinişi anlatıyorum nolur gözünüzde canlandırın.
Aslen esmer olan ablamızın saçları sarı ama dipleri gelmiş siyah siyah.Birazcık etine dolgun olan yan komşumuzun üzerinde Leopar uzun diz üstünde bir çizme ince topuk,üstüne kırmızı fitilli kadife bayrak kırmızısı bir pantolon ,onun üzerine üzerinde taşları olan bir deri ceket gibi birşey ama onun fermuarını sonuna kadar çekmiş öle garip bişi,kollarda şu şakır şakır altın rengi yazları takılan bileziklerden,onun üzerine bir inci kolye,saçlarda sarı bir postiş,pembe bir far dudaklar incecik ama angelina jolie gibi yapmaya çalışmış üzerinden taşırarak sürmüş bizimki böyle vişne çürüğü bir renk rujla.Biz limonu verdik ama ev arkadaşımla şok geçirdik kapıyı kapattığımızda birbirimizi tokatladık kendimize gelebilmek için.Bu bizimki her süslendiğinde ya bir düğün vardır yada bir yemek .
birde bunun bir sevgilisi var bildiğin 25 yaşlarında selvi boylu esmer bir yağız delikanlı :D
Neyse biz durur muyuz apartı bekleyen bir ablamız var sabahları bir gün yaptık kısırları çağırdık bunu .Öyle çaylar kısırlar gırla giderken ağızdan laf alma çabalarımız başladı bu eveliyor geveliyor anlatmıyor sonunda bize güvendi bir dökülmeye başladı meğerse bizimki pavyonda çalışıyormuş.Bir oğlu varmış Yurtdışındaymış sanırım, bu da pavyonlarda sadece şarkı sölüyormuş.Öyle konsomatrislik yapmıyormuş.
Neyse bu bize lahana dolmaları getiriyor birşeyler istiyor bizde yağ bitince ona gidiyoruz naparsınız ''komşu komşunun külüne muhtaçtır '' felsefesiyle davranıyoruz.Neyse ev arkadaşım bir gün bilgisayardan dizi izlerken uyuyakalıyor  oturduğumuz odada ben de odamda uyuyorum.Bu bir haşinlikle geldi kalk kalk diye noldu dedim Ya uyuyordum dedi bizimkinin yan taraftan sesiyle uyandım tiksindim kendimden dedi noooldu be dedim.Meğerse bizimki erkenden mart ayını getirmiş  yağız delikanlıyla sevişme sesleri bizim evden yankılanmış.Ahhhh uhhh seslerini duyan ev arkadaşım önce korkmuş sonra tiksinmiş uyuyamamış :D.Bakalım bizim apartın ablasına söyledik ne yapar ne eder bilmiyoruz konu para olunca aslında pek birşey yapamaz sadece uyarır ama neyse artık.

2 yorum:

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))