14 Şubat 2013 Perşembe

Demet Akalın -Yılan

Çok fazla televizyon izlemem radyo dinlemem aslında . Ama ailemin yanına gelince mecburen televizyon izliyorum geçenlerde müzik dinleyeyim dedim açtım powerturkü Demet Akalın dan Yılan çalıyordu.o günden beri müptelası oldum bu parçaya her dinledğim an beni benden alıyor.Çok seviyorum ama sık sık dinleyemiyorum malum yeni bir hayata başladık dedim diyorum geçmişi getirme aklına.;Ama hafıza bu işte defter değil ki silip tekrardan yazasın olmuyor .Duyduğum an gözlerimde yaşlar dolduğundan kendimi tutmam gerekiyor Öyle arada çok duygusallaştığımdan dolayı dinleyebiliyorum.Eeee bugün 14 şubattı malum böyle günlerde sokağa çıkılmamalı aslında ya.Herkesin elinde bir buket çiçek herkes çift çift dolaşıyorlar birde nasıl mıç mıçlar o an katil olabilirdim gerçekten şaka değil o sokaklara yapılmış kalpli kırmızı balonları tek tek iğne alıp patlatmak istiyorum.Psikolojik sorunlarım yok gerçekten ama olanın var olmayanın var her neyse bugün malum İzmirden arkadaşım gelince mecburen taksim galata eminönü yaptık ama yapmaz olaydık keşke her neyse eve geldiğimden beri dinliyorum işte bu şarkıyı bayılıyorum arkadaşım. Ersay Üner harika sözleriyle yine beni şaşırttı.Demek Akalının yorumuyla dinlediğim an bu şarkı beni anlatıyor ayrılık dönemimde söylediğim her sözü tek tek kaleme almış dedim.Başka hiç bir şarkıda bu kadar ağlamamışımdır sizlerinde dinlemenizi istedim.Umarım seversiniz :) 

http://www.youtube.com/watch?v=XOrhVT8jTRw
 
Sözleri :

Demet Akalın:
Sen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan bi baş belası
Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen
Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsız delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen
Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın
Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen
Ersay Üner:
Sen yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan bir baş belası
Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen
Demet Akalın:
Ve ben bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsız delice seven
Bugünlerde seni kalem, kalem silen
Ersay Üner:
Yine ben kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığın
Demet Akalın:
Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen
Sen her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın sen

2 yorum:

  1. Dinleme böyle şarkılar, sen daha çok kop kop takılmalısın ;)

    YanıtlaSil
  2. Elimden geldğince yabancı pop müzik dinleye çalışıyorum ama şu bbulanık havalarda her kadın gibi ruh halim bozuluyor. Melankoliğe bağlıyorum :/

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))