5 Şubat 2013 Salı

Diş Beyazlatma


İstanbula geldiğimden beri doktorlardan çıkamadım bir türlü dünde diş hastanesindeydim. Dişlerimi beyazlatmak amacıyla gittim 2 tane dolguluk dişimin olduğunu öğrendim.Çok uzun iş gibi görününce dolguluk dişler dursun ben onları sonra doktora gidince yaptırırım dedim.Ve yine erteledim.Okadar yol çektim  bari  dişlerimi beyazlatıyım hani o tartarlardan ve sarılıktann  kurtuluyım bari gülüşüm güzelleşsin dedim. Diş beyazlatma denince insanların aklına şu diş macunu reklamlarındaki gibi bembeyaz olcak aman aman gülünce erkekler büyülencek havasına giriyorsanız ki ben ve ev arkadaşım gibi diş beyazlattıktan sonra bu hevesiniz kaçıyor sadece bir ton beyazlıyor o dişler.Bir ton beyazlasada uzun bir süre bol kahve bol çay ve sigaradan vazgeçme kararı aldım böylece de sağlıklı bir hayata merhaba dedim.Biraz dişlerimin arası ayrık olsada dilim o boşluğa gidip duruyor çok rahatsız edici ama güzel olduğunu hissediyorum. Artık sabah akşam diş fırçalama bakımı seromonisi uyguluyorum.Darısı başınıza blogcanlarım :)

5 yorum:

  1. Güle güle kullan mı denir ne denir bilemedim :) İstanbul' da nerede yaptırdın bu işlemi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim istanbul'da sancaktepe ağız ve diş sağlığı merkezinde yaptırdım işlemi 182 den randevu alabilirsiniz yada internetten randevu alabilirsiniz :) doktorları çok iyi ve hijyenik bir ortam tavsiye ederim :)

      Sil
  2. suan bu yazı bana ilaç gibi geldi. Kaç gundur arastryorum denk geldim sana.Bişey sormak istiyorum beyazlattrmak ıstıyorum bende ancak beyazlattırdıkdan sonra sararma asamasına geçince eskisinden daha sarı olmaya baslıyor diyorlar.bunun hakknda bir fikrin varmı?takipteyım bende beklerıms seni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dişlerinizi beyazlattırdıkdan sonra kahve sigara ve çaydan uzak durulması gerektiğini söyledi doktorum ayrıca çok sık diş beyazlatmak dişleri sarartıyormuş.6 aylık aralıklarla dişlerinizi beyazlatmanızı tavsiye ediyor :)

      Sil
  3. merhabaa :) bende yaptırmıştım geçen yıl memnun kaldım yne düğün öncesi yaptırmak istiyorum gerçekten bembeyaz olmasada işe yarıyor rahatlatıyor insanı :)

    bu arada Liebster Blog Ödülü etkinliği kapsamında seni mimledim, sorulara cevap vermek istersen linke gelmen yeterli :)

    http://pembesokak.blogspot.com/2013/02/birazck-geciken-ilkk-mim.html

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))