7 Şubat 2013 Perşembe

Sonunda Güneş Gözlüğümü Alabildim




Yazdan beri güneş gözlüğü alma peşindeyim.Ancak yaz zamanında güneş gözlüklerinin fiyatları ateş pahası oluyor.Bende düşündüm taşındım en iyisi kış indiriminin gelmesini beklemeliyim dedim.Malum bu aylarda %70e varan indirimler oluyor.Burberry,Prada,Gucci,Swarovski,Armani gibi dünyaca ünlü markalar indirimin dibine vuruyorlar. Bende fırsat bu fırsat gelmişken arayıp bulmalıyım dedim ve optikçi optikçi gezdim.Gözlük çıkarıp takmaktan neredeyse gözlerim bozulcaktı.Ancak 1.500 tl lik gözlüklerin 500 tl ye kadar düştüğünü öğrenince ben tabiki yerimde durmadım ya alıcam ya alıcam diye hırsa bağladım.
Aradım taradım burberry ile prada arasında gidip geldim .850 liralık gözlükleri pazarlıkla 300 e kapattığımız oldu.Birçok Burberry gözlüklerini inanamıycaksınız ama 250ye kadar bile indirdik.Birçok gelgitler yaşasamda istediğim Prada gözlüğünü buldum veee 750 liralık gözlüğü 300 tl ye aldım. Sizlerde elinizde birikiminiz varsa bence bu indirimleri kaçırmayın derim.Bu ay aldınız aldınız öbür ay yeni sezon ürünleri geliyor yeni ateş pahası fiyatlarıyla hemen kapın bir gözlük ve yazı rahat geçirin . Aldığım gözlüğü sizlerle de paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz :)



4 yorum:

  1. Güzel bir indirim yakalamışsın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim darısı başınıza diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. İndirimleri kaçırmamak lazım tabi ki, en sevdiğim alışveriş biçimi bu :)
    Takibindeyim, ben de bloğuma beklerimm :)

    YanıtlaSil
  4. Evet yoksa sezon başı ve ortasında herşey deli pahalı oluyor bütçeye zarar.Bu arada blogunuzu bende takip etmeye başladım :)

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))