14 Şubat 2013 Perşembe

İLK MİM :)

Yorumlarıma bakarken ilk mim' im geldiğini gördüm. Gezmekten tozmaktan pek fazla ilgilenemedim blogumla ama bu cumartesi Denizliye dönüyorum artık eskisinden daha çok blogumla ilgileniceğim Görür görmez hemen cevaplamak istedim bu arada bu arada gecikme için özürlerimi iletmek istedim efenim :)

soruların için teşekkür ederiimm :)

1. Burcunuz nedir?  
Koç burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıdığıma inanıyorum baskıya gelemeyen özgürlüğüne düşkün lider özelliğine sahip başladığı işi genelde yarım kalan sabırsız biriyim .

2.En sevdiğiniz yemek nedir ?
Tüm sebze yemeklerini severim aslında bamya hariç öyle hamburger pizzadan falan pek haz etmem bıktım çünkü.

.4. En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen hangisidir ?
En sevdiğim makyaj malzemem rujum ve eyelinerım en sevmediğim makyaj malzemem ımmm yok aslında

5. En sevdiğiniz oje hangisidir ? 
Bordo rengi bir ojem var flormar 369

6. İlk makyaj malzemeniz neydi ?
nıvea dudak nemlendiricim vardı ek olarak parlatıcım vardı ozamanlar çok meşurdu muz aromalıydı :)

7. Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı ?
Tarihi ve romantik kitap türleri

8. Etkisinde kaldığın bir kitap veya film var mı ?
Kitap:Bir Geyşanın Anıları
Film:What Dreams May Come

 9. Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı ?
Düşlerimin prensi,Aşkı Memnu

 10. Blog açmak nereden aklına geldi ?
Hayatım çok sıkıcıydı aslında görüştüğüm fikirlerini paylaştığım insanlar sayısı hep aynıydı bu durumdan çok sıkıldım yeni fikirlere yeni düşüncelere yeni insanlarında hayatım hakkında bir yorum yapmasını istedim bu yüzden herkesden gizli blogum var.

11. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir ?
Moda blogları evlilik hazırlıkları kitap blogları .

Sorular için çok teşekkür ederim :)

Bu soruları cevapladıktan sonra sizde istediğiniz arkadaşlarınızı mimleyin ve onun sayfasına yorum yaparak haber verin benimde mimlediğim arkadaşım( tabi katılmak isterse ) mes

SEVGİLER :)


2 yorum:

  1. Ah tatlım çok mutlu ettin beni ama ben daha önce bu mimi cevaplamıştım :( Üzüldüm şimdi, cevaplamamış olsaydım seve seve cevaplardım, beni düşündüğün için çoook teşekkür ederim.

    http://tidyghost.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-ve-ilk-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yine de aklıma ilk siz geldiğiniz oyüzden Rica ederim bu arada :)

      Sil

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))