28 Şubat 2013 Perşembe

Huysuz Ve Tatlı Kadın

Her dinleyişimde bu şehre ilk gelişimi ve akrabamın arkadaşını hatırlıyorum.Maviş gözlü, Babacan, Kocaman Göbeği olan bir abim vardı bu Denizlide.Ben her sevgilimden ayrılışımda ''abiiiiiii'' diye kapısını yumruklardım.(Tabi o zamanlar Van ın bir aşiretinin oğluyla beraberdim orası da ayrı bir hikaye tabi .)Bizim yan apartmanda otururdu abim.Evi deseniz tam bir öğrenci evi klasiğiydi.Zamnında çok yakışıklıymış.Kızlar peşinden koşarmış.EEeee Araba derseniz araba,Kültür derseniz kültür,Giyiniş marka,Oturmasını kalkmasını bilen yemek denince en güzel mekanlara götürcek kişidir.Ne kızlarla beraber olmuş mankenler mi dersiniz doktorlar mı.Ama zamanında bir kadına aşık olmuş ve ayrılınca kendini eve kapatmış.Kimseyle bağı kalmamış.Gezmek istediğinde açardı müziğini gri bir corsa'sı vardı.16 plakalı olan kimseye ihtiyacı olmuyordu kendi kendine bir insanın yetebileceğini gösteriyordu bana .Evinde ise buzdolabında eksik olmayan şeyleri ise rakısı, peyniri ve biralarıydı.  Bir televizyonu ve iki adet kanepesi vardı.Günlerini televizyonda film izleyerek geçirirdi.Evde tek kaldığında parmak arası terliklerini geçirirdi ayaklarına O kocaman cüsseli adam romantik filmler izleyip gizliden gizliye ağlarmış meğerse.O kocaman bedeninde sıcacık kocaman bir yüreğe de sahipmiş  Ben her evine gidişimde nooldu kız gene derdi.Abi biz ayrıldık diye kucağında ağlardım o koca göbeği (tam bir bira göbeği )benim ağlama yerimdi ağlamam durunca bitti mi derdi bana bitti diyince git al biranı da gel yanıma derdi biramı alıp şarkılar söylerdik.Onun birde bir sesi vardı ki kadife derler ya he aynen öle. Her içki içtiğimizde şarkılarını döktürürdü.Eskiden kızları tavlamak için söylermiş bu şarkıyı .Sonralarda bana söylemeye başlamıştı.Napsın etrafında kimse kalmayınca :/onunla beraber film izlerdik.Öle basit filmlerde değildi hani.Eşkiya ,Ağır Roman gibi klasikleri severdi.Kıvrılırdım yanına izlerdik .İyi misin diye sorardı öle çok fazla konuşmazdı zaten iyiyim dediğimde hadi şimdi evine gidiyorsun ufaklık derdi.Hayatımın  Belki de en güzel anısıdır.Şimdi akrabamla küs olduğumdan dolayı onunla görüşemiyorum.Ama onu okadar çok özledim ki tabi kimse bilmez.

Bir Bayana söylenmesi gereken en güzel şarkıdır bence.Hani erkekler bir bayana şarkı göndermek isterlerse emin olun bu şarkıyı duyunca o hatun size aşık bile olabilir.;) Benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkür ederimm :)))